Aj, aj, aj...

Hela gårdagen gick åt till trädgårdsarbete.
Himmel vad ogräs kan växa på bara ett par veckor!
(Och vilken träningsvärk min otränade kropp har idag!!)

Men nu börjar det bli fint.
Gräset och syrenerna är klippta, ogräs bortplockat och idag inhandlades lite nya blommor.
Jag har varit med mormor på Solhaga i Kristianstad och fått massor av inspiration!
Tyvärr regnar det nu och det hade jag INTE i mina planer.
Jag skulle ju fortsätta idag!
Måste till tippen och har flera kanter och buskar kvar att klippa...
Singeln ska vi inte tala om, suck! Höll på med 5 x 5 meter i går och det tog flera timmar.
Och så måste jag ju plantera mina inköp...


Ha en fortsatt underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0