Bläää...

I lördags var det då dax för min födelsedagspresent!
Vi lämnade pojkarna vid tåget och de for till farmor o farfar för Vasaloppshelg!

Sedan fortsatte vi mot Ystad.
Vi hade planerat att gå på Wallandermuseet och strosa på stan.
Pga en trafikolycka bara en liten bit utanför Hässleholm så blev det inte så lång stund i staden.
Museet sparar vi till sommaren...

Vi checkade in och bytte om till badkläder och fortsatte ner till spaet.



Kolla utsikten!!!



Jag blev INTE imponerad av spaet i Ystad!
Alldeles för litet till mängden folk!
Ingen spaupplevelse alls!
Både jag och mannen kände att det var mer badhus än spa.
Visst är det fräscht och superfint inrett men alldeles för litet!

På kvällen åt vi trerätters och det var supergod mat!
En LITEN promenad (Totte hade ont i benhinnorna) efter maten sen orkade vi inte mycket mer.
Jag kände redan när vi gick o la oss att något var fel...
På morgonen mådde jag superkasst!
Måste ha fått i mig något olämpligt!
Medans Totte gick ner till Spaet låg jag kvar på rummet och pendlade mellan den vita stolen och sängen...
Resan hem blev inte heller som vi tänkt!
Vi skulle stanna och äta på någon mysig fiskrestaurang m.m. men det blev högsta tillåtna hastighet hem till säng och toa...
Jag har legat i sängen sen vi kom hem i går vid 12.
Nu har jag varit uppe i snart två timmar och mår lite bättre men springer fortfarande till och från det lilla rummet...

DET VAR JU INTE SÅ HÄR JAG VILLE FIRA MIN FÖDELSEDAGSPRESENT!!!

Tack ändå Totte du är världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men usch din stackare! Fy vad tråkigt =( Krya på dig vännen och hoppas nästa spa-resa blir bättre. Kramar

2011-03-07 @ 22:28:12
URL: http://fannyochmarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0