HELT OTROLIGT!!! Efter X antal sjukdagar f...

img_6872 (MMS)

HELT OTROLIGT!!! Efter X antal sjukdagar från jobbet så väntade X antal pallar med nyheter på mig.  Har packat upp och prismärkt hel dagen.  Entrén är nu fylld av underbar blomster och trädgårdsmöblerna är på väg in dem med.  Så tittar man då ut... SNÖOVÄDER!! Men åhh... jag vill INTE ha mer snö.  Jag som igår plockade upp mina pelargoner från källardvalan och kände att nu är  våren nog här. Men, men den kommer väl tids nog.  På jobbet blir det i alla fall vår oavsett vädret ute. Vi ska vara klara med trädgårsutställningen om lite mer än en vecka.  Detta är ingen lätt match då man ska få in alla dessa möbler på en redan ganska full butiksyta.  Men vi klarade det förra året så det ska nog fixa sig i år med.  Nu ska jag gå och sätta mig och koppla av en stund med mina pojkar. Ha en fortsatt underbar kväll! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0