Måndag i morgon...

Ja, ha... då var den här helgen också över.
Det är inte klokt vad tiden går...
Jag har jobbat helgen och det har varit helt ok.
Ganska mycket folk och mycket pyssel med de nya trädgårdsmöblerna.

I kväll satte jag mitt bubbelvatten i halsen!

Satt och kollade på en av mina favoritbloggar House of Adela och fick se bilder från webshopen Mandarinbillie.
KOLLA!!!





Oj, oj... bara VILL ha linnet överst!
Sedan såg jag priset...
Ouupss... men titta och njuta går ju ;-)

På tisdag kväll ska jag och mina kvinnliga kollegor till "Damernas".
Det är bla Gårdsbutiken i Hälleberga som jag skrev om för ett tag sedan som arrangerar detta.
Det bjuds på föreläsning av hälsocoach, modevisning av vårens kollektioner från Noa Noa och Cream, en nagelteknolog erbjuder manikyr m.m.
Ska bli supermysigt!!

Nu ska jag gå och sätta mig i min fåtölj och njuta av den sista stunden av den här veckan.
Tyvärr är det ingen Solsidan längre men tänkte se om Stockholm - Båstad kan vara något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0