Ouoops...

I dag har jag tillbringat dagen i vår huvudbutik i Bromölla.
Ledningsgruppsmöte, kollat in sortimentet och fixat mattor till vår trädgårdsutställning...

När jag sedan skulle åka hem fastnade jag vid Edblad & Co`s smyckeställ i kassan, IGEN!
Har kollat på detta armbandet lääänge!
Och nu kunde jag bara inte låta bli...




Bilder från http://www.edbladco.com/se/art/lola-bracelet-shiny-pg-8.php


På en solbränd handled i sommar till en av mina nya klänningar.
Ja, det kommer att bli hur bra som helst!

I morgon är jag ledig och ska försöka göra lite nytta här hemma.
Tänkte bla försöka få tummarna ur och måla klart väggarna i "hallen" uppe och trappen ner.
Började i kväll men lite "pilljobb" med att fixa till lite sprickor/springor runt de gamla dörrfoderna som sedan skall målas.
Blir så fint när det är klart.

Nu är klockan mycket och jag ska krypa ner i bingen.
Ha en go fortsättning på kvällen.




Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahaha, så det kan gå ;)

Kram!

2011-03-25 @ 20:33:04
URL: http://fannyochmarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0