Vitt eller vitt...

I lördags målade jag första lagret färg på väggarna i trappen upp till ovanvåningen.
De då hudfärgade väggarna har nu fått samma färg som panelen i hallen (Softvit).
Visst blev det skillnad?



När andra strykningen är gjord är det dax för trappan, SUCK!
Får bli en bredspackling och sedan färg.
Vilken färg undrar ni säkert då...
Ehh... VITT får det bli!

Även om det inte är helt klart så kunde jag inte låta bli att köpa den här lyktan.
Helt underbar tycker jag!
Den är sååå.. vacker när den lyser.



Ha en underbar måndagskväll!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh vilken fin lykta! Vart har du köpt den?

2011-03-28 @ 20:15:29
URL: http://matohem.blogg.se/
Postat av: Peppe

Hej Madde!

Den har jag köpt i möbelaffären (hos mig)...

Tyvärr fick jag bara en i det blanka men det kommer fler om ett par veckor.

Finns en stor och en liten i lite mörk/matt metall.

Kram

2011-03-28 @ 20:21:48
Postat av: Helena

Väggarna till övervåningen blev jättefina! Du är duktig Petra! Lyktan är med fin. Säkert mysig när den är tänd!

2011-03-29 @ 17:40:29
Postat av: Alexandra

Vad snyggt det blev och lyktan är super fin.

2011-04-02 @ 18:21:26
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Jane

Hej, Jag heter Jane och har letat efter leverantören på din fina lykta en längre tid men inte lyckats.min väninna fick köpa 2 lika lyktor i Trosa men dom är tyvärr slut...Vet du möjligen var jag kan få tag på denna ? Jätte tack om du kan ge mig ett namn eller tips. mvh Jane

Svar: Hej Jane!
Leverantören heter Affari och finns i Osby i Skåne.
Lyktan har funnits i två storlekar och två färger.
Den jag har är den stora och blanka.
Hoppas att du ska lyckas hitta den!
Annars får du komma till Hässleholm för jag har minst 1 st kvar i butiken! ;-)
Mvh
Petra
jalkling.blogg.se

2013-10-04 @ 13:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0