En kanonhelg...

Söndag och slö som bara den...

Har tillbringat efm/kvällen sovandes, suck.
Undrar hur jag ska kunna sova i natt.

Vi har tillbringat helgen tillsammans med vänner i Helsingborg.
Vi åkte i fredags eftermiddag till Råå Vallar camping med våra vagnar.
Hade bokat havsnära tomter och kunde sitta och titta ut över havet.

I lördags begav vi oss med buss till Knutpunkten och sedan med färja över till Helsingör.



Fortsatte sedan med tåg till Klampenborg och var framme lagom till Bakken öppnade.

En heldag kan jag lova!
12.00 - 23.00 på Bakken med karusellåkning hela tiden utom en timme då vi åt...

Min absoluta favorit var Tornado, himmel vilken känsla!
Första gången blev jag lurad upp av C o E som båda bedyrade att den här var inget farlig, den här klarar du...
Jag blev så rädd och skrek så att jag tappade luften ha, ha, ha...
Men när jag sedan lugnat ner mig så fanns det ingen hejd, då sprang vi från stolarna och runt till entrén igen.
Nöjda tog vi oss sedan tillbaka till campingen och däckade i våra vagnar.

Tack familjen K / M för en kanonhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0