God morgon...

Gårdagen gick i trötthetens tecken...
Yngste sonen väckte mig 10.30, gäsp!
Meen, mamma nu är du ju precis som Joel (storebror)... Hi hi hi... Stackaren är morgonpigg precis som sin far och hade varit uppe sen sex.

Med mys i kroppen inför en dag tillsammans med mina pojkar steg jag upp och undrade vad de ville hitta på med sin mor denna dag.
Ehhh... Jag vill vara med Albin, sa den förste.
Jag är trött sa sen den andre som sov till 11.30, suck!
Försökte med massor med idéer men icke!!

Lite mat inköp, städning, matlagning och sista planeringsmötet inför cykelfesten sen var dagen över...

Nu är det en ny dag!
Och idag ska jag o store sonen ha en egendag!!
Där han har fått bestämma!!
Vad får ni se sen.
Mannen och yngste sonen drar iväg på fotbollsresa som de sett fram mot länge.

Ha en underbar fredag!
Kram

Ps. Här kommer en bild på vår jaktgran vi har på jobbet ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0