Bhuu...

Nu skrämde jag er allt!
Tillbaka för ett snabbt inlägg.
Tiden bara rusar iväg och jag har inte hunnit eller orkat blogga.
Jag gör min 10:e dag på jobbet i morgon och sedan ska jag ta en välbehövlig ledighet!
Vårt hem ser ut som piiiip.... då jag inte haft tid att varken städa eller något annat.
Men det ska blir riktigt skönt och kul att få göra nu när jag är ledig!

Förra veckan var jag först i Landskrona på Sia och sedan fortsattes det upp till Göteborg och Cult Design för att inhandla vår och sommar 2012!
Mannen och den stora sonen tillbringade helgen i Stockholm där de tittade på NHL hockey.
Jag tillbringade min på jobbet och hemma tillsammans med den yngre sonen.
Kvalitetstid blev det!!
Mysiga kvällar med god mat, tv och massor med kel!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova för att orka ett möte i vår huvudbutik i morgon.
En eftermiddag med schemaläggning och sedan... ska jag njuta av att bara vara!
Ja, eller jag ska njuta av att kunna göra saker som jag inte hinner när jag jobbar.
Som att tvätta, städa och så vill jag baka!
På torsdagkväll blir cykelfestmöte här igen och då kan det ju vara gott att kunna bjuda på något mumsigt!

Åhh... jag har ju glömt att berätta att jag ska gå på kurs med Twix igen!
Fick i dagarna reda på att jag kom med! Ska bli så kul!!
Gick förra vintern tillsammans med min promenadvän Maria K och hennes hund och de ska också med nu.
Även min kära kollega och hennes underbara (häst) Walle ska med!
Så det ser jag (vi) verkligen fram mot!!

Men nu är det natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0