Å så blev det kväll igen...

Nog blev det shoppat!
Vinterjackor och skor till dem båda plus en massa annat till den store grabben.
Han har växt enormt över sommaren och behövde verkligen uppdatera sin garderob.
En supermysig dag i stan blev det tillslut!
Vi mötte även upp fru H med barn och lunchade med dem där.

Kvällen avslutades sedan med ett möte här hemma med två jäntor!
Vi håller på att planera något STORT (hoppas vi).
Vad kan jag inte avslöja förrän i morgon!

Jag är ledig i morgon också (från arbetet) men har hela dagen inplanerad.
Typiskt mig!
Men det är bara roliga saker så det gör ju inget.
Vad berättar jag kanske i morgon
Nu ska jag krypa ner under täcket!

Sov så gott ALLA där ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0