Funderar...

Om jag skulle köpa Ipad eller laptop...
Hm... Lånat Elles Ipad en del för att testa och det som är positivt med den är ju att den startas direkt, väldigt liten o nim att ha med sig. Men om man vill skriva ut någonting så funka inte det på vår skrivare.
Men hur mycket skriver man ut?? Då har jag ju faktiskt pojkarnas dator som jag kan använda.
Hmmm....
Ja, jag får väl helt enkelt fundera vidare
 
 
Provar lägga in en härlig sommarbild. Idag var det -22 grader ute när pojkarna skulle till skolar, Brrrr...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Min Mac startar skitsnabbt den också ;)
Fast jag vill ju ha en Ipad också... Svårt det där!
Hoppas ni har riktigt kul ikväll, kram!

Svar: Kvällen blev lugn o lagom. God mat på Cats efter en rolig föreställning av "Allt eller inget". Ja, jag tror att det är en dator jag vill ha men IPad är ju smidigt...
Kliar mig i huvudet ett tag till och testar Elles IPad under tiden.
Tack för skjutsen igår ❤
Kram
jalkling.blogg.se

2012-12-15 @ 23:39:54
URL: http://fannyochmarcus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0