TACK...

Ett snabbt inlägg av en sliten JAG!
Har tillbringat de tre sista dagarna i huvudstaden.
Där huvudmålet var Formex.
Lika underbart som vanligt!!
Har tagit en del bilder som jag kanske visar senare.

För i kväll vill jag bara säga TACK!!

Tack, till mina underbara svärföräldrar som tog sig hit till oss och skämde bort våra pojkar medan jag o mannen var iväg på vårt! Tack för de underbara rosorna som stod så fint på matbordet när vi kom hem och maten ni lagat, kakorna ni bakat m.m.m.m...

Tack, Magda för mina FAVORIT kakor!!! Inte för att jag behöver äta dem men jag får väl springa lite extra på bandet för jag kan då INTE låta bli dem!! PUSS!!!

Det sista TACKET går till min älskade bror o hans sambo!!
Som kom hit i kväll med en försenad födelsedagspresent, hmm...
Fick en helt fantastisk blombukett på min dag men idag fick jag då även en paket.
Ååååhhh... Ja, ni fattar inte så fint!!!


Detta fat från Mateus fick jag av dem!
Kommer att användas flitigt!
Tänk er en god sallad, frukt eller en god pasta på detta...
SUCK, jag är förälskad (i mer än min man)!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va kul att du gillade det!! Hoppas vi ses snart! Puss o kram!

2012-01-22 @ 17:25:55
Postat av: Peppe

Gillar???

Jag ÄLSKAR det!!!

Puss o kram

2012-01-22 @ 18:36:26
URL: http://jalkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0