En tisdag...

Halva veckan gjord.
Idag har jag o min kollega B varit i Pappersbruket i Östanå för att titta på vårt nya sängsortiment.
Sååå sköna och snygga sängar!!
Alltid kul med nytt ;-)
Det är en helt underbar miljö runt pappersbruket i synnerhet när vårsolen gassar och det är 19 NITTON grader varmt!!

Nu jobbar jag bara i morgon o på torsdag sen ska jag vara ledig med mina pojkar ett par dagar nästa vecka då det är påsklov.
Tyvärr verkar det som om det fina vårvädret flyr sin kos då.
Läste att det ska bli kallt o SNÖ!!
Meeen HALLÅÅ!!
Vill inte!
Just när man börjat njuta av sol, värme, grillning och löparrundor ute.
Suck...
Ja, ja våren kommer väl när det är dax.
Nu ska jag krypa ner i bingen o sova en god natt.
Önskar Er en fortsatt underbar kväll!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Heeeej!

Håret ska fixas imorgon, knappt man står ut de där sista dagarna innan det är dags.

Ja Thailand var underbart, har skrivit en lapp full av ställen värda att besöka i Thailand och gett till din man. ÅK, det är helt fantastiskt!

Vi trivs toppen i lägenheten, en soffa och lite annat småpill som ska fixas bara. Ja det tar ju lite tid att bo in sig.

Hoppas allt är bra med dig oxå, kramisar.

2012-04-25 @ 13:55:15
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0