Nu är det vår...

Helgen är gjord!
Inget vidare att stå inne på jobbet när det är strålande sol och vår ute.
Men, men jag har fått njuta en stund i eftermiddag.
Vi hade premiärgrillning när jag kom hem och efter det sprang jag 5 km för andra gången i mitt liv!! (båda gångerna denna veckan)
Så underbart!!
Trodde jag ALDRIG när jag började springa i julas.
Så nu är jag redo för Vårruset!
Nu ligger fyra dagars arbete framför mig sedan MÅSTE jag iväg o fixa mig i burret, har en vidrig utväxt!
På lördag är det åter dax för mysdag med världens bästa Dosan!!
Älskar våra dagar tillsammans! Bara strosa omkring, shoppa, fika, äta och njuta!
Nu ska jag släpa denna trötta kropp till duschen!
Ha en fortsatt underbar kväll!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0