Söndag...

Jaha, det var denna jobbehelgen och i morgon är jag ju som sagt ledig.
Jag o Joel har precis ätit.
Han har nu stuckit vidare till en kompis och jag sitter här o inväntar mannen o Elias.
Tror minsann att de kom nu...
De har varit i Ystad där Elias har spelat handbollsmatch.

Egentligen borde jag bege mig ut för att springa en runda... får se om jag orkar när maten sjunkit undan.
Jag har ju anmält mig o "Dosan" till Vårruset i Maj.

Oj, oj hur det nu ska gå!!

5 km!! Jag har ALDRIG sprungit så långt tidigare.
Ännu värre är att vi ska anmäla oss till tjejmilen i september..
Ha ha ha...
Ja, jisses!!!

Här kommer en bild till på mina fina tulpaner som jag fick av mannen igår.
(F jag har visat din kära K och han erkände att han va dålig på att visa romantik. Så nu blir det kanske ändring ;-) he he he)





Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahaha du är underbar! Tack för hjälpen, ska bli spännande att se om han tagit det till sig ;)

Kram!

2012-03-11 @ 19:54:14
URL: http://fannyochmarcus.blogg.se/
Postat av: Kalle

Överskattat!!!!!!!

2012-03-21 @ 16:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0