Vi e på gång...

Blev inget Ikea idag.
Vi åt en mysig och god frukost sedan begav vi oss in till stan och köpte färg.
Elle valde själv och det skulle va grått, så grått fick det bli.
Tog Ica på vägen hem och sedan blev det Tacogratäng till lunch.
En löprunda och sedan var det dags att måla.
Elle tyckte att det var kul att hjälpa till!
Tyvärr är han väldigt kvällstrött så han orkade inte så länge innan han kröp till sängs.
Själv har jag hållt på ett tag. Nu är snedtaket rollat vitt och tre av fyra väggar grå. Endast första strykningen men jag är ju ledig i morgon också och det är ju TUR för han (Elle) har ju lite press på mamma...
På fredag kommer hans nya spel och då ska rummet invigas med bästisen.
Sötlök!!
Jag lovar att jag ska göra allt vad jag kan och orkar för att det ska funka!
Men nu ska jag blunda och försöka sova!
Natti, natti önskar jag er alla där ute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0