Ännu mer uppdatering...

NEJ, jag klarade mig INTE!!
 
Jag jobbade långfredagen och Påskafton och på Påskaftonskväll började jag få ont i magen.
Kändes som magkatarr (vilket jag har mycket problem med i perioder) så jag tog två tabletter...
 
Blää... va de va ÄCKLIGA att få ut samma håll som de intogs!!
 
I söndags sov jag mest hela dagen, drack lite blåbärssoppa m.m.
 
Men i går måndags tog jag tag i mig själv, gick ut i det fina vädret framåt eftermiddagen och sprang 5 km.
Ja, inte för att det var en behaglig runda utan mer en näradödenupplevelse, men sprang hela rundan gjorde jag!
 
Nöjd med mig själv så satt jag vid tv-n på kvällen medan grabbarna var på seriepremiär i Mjällby.
Och då fick jag en inbjudan på Facebook på en utmaning.
45 Tabata i April månad.
Ja, varför inte, jag behöver komma igång ordentligt eftersom jag ska springa GÖTEBORGSVARVET!!!
JA... även JAG har insett att det inte kommer att gå men jag får göra så gott jag kan!
 
I dag körde jag in en runda till Kristianstad och tittade runt lite.
Köpte ett par nya skor och en ny klänning. KUL!
Detta är tänkt till ett speciellt tillfälle men det tar vi en annan gång.
 
I morgon ska jag ÄNTLIGEN tillbaka till jobbet! Känns som om jag inte varit där på en evighet...
Det va så otroligt roligt i lördags då jag och min kollega dekorerade trädgårdmöblerna.
Massor med nyheter kom in i butiken!
Bland annat en ny skål och en ny färg på Toscana porslinet.
Bara ÄLSKAR det!!
 
 
Den rosa färgen är ny för i vår.
Och även skålen.
 
 
Visst är de fina!!
 
Nu ska jag läsa lite i min bok innan mina ögon faller ihop!
Ha en fortsatt go tisdagskväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0