8 januari 2013...

Så glad att jag tog ledigt idag också!
Sov till 9.30 och har även sovit en stund i eftermiddag.
Det tar på krafterna att fylla år ;-)
 
I dag har jag o Totte varit och skrivit in oss på det nya gymmet i Hedbergshuset.
Efter genomgången av alla maskinerna så körde vi ett styrkepass.
 
 
Vi har även bokat in oss på Yogapass...
Jag har länge velat testa Yoga och nu är vi bokade på fem pass.
Ska bli superkul att prova!
 
I morgon är det inventering på jobbet. 
Blir till att lägga sig i tid i kväll så man har huvudet på skaft ;-)
 
Ha en fortsatt bra tisdagskväll!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vinslövsbo

Hur var gymmet? Vad är där för utbud av maskiner? Går det att jämföra med gyn som 24/7?
Kramisar

Svar: Det är helt nytt och inte riktigt klart överallt tex omklädningsrummen men dem har vi inte så mycket nytta av då vi går bort ombytta ;-)Finns maskiner till hela kroppen utom överarmarna men då finns det lösa vikter.
(Fler maskiner väntas in)
Löpband, roddmaskiner, cyklar och crosstrainers.
Blir fel att jämföra med 24 för här finns inga pass, saknar även musik o kanske någon tv vid löpbandet men som sagt det är helt nytt och utvecklas säkert efter kundernas önskemål,( jag har mobilen med egen musik på armen)
Men närheten gör att vi valt att testa detta 1 mån till en början (150kr)
Tränar du på 24 nu?
Kram
jalkling.blogg.se

2013-01-08 @ 23:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0