Slut på ledigheten...

Måndag och mina tre lediga dagar är över.
I fredags kom mitt kusinbarn Noel hit och stannade till i går.
Goa unge! 
Vi var ute o gick runt sjön med hunden, plötsligt stannade han och ritade ett hjärta i snön med ett N och ett P i.
Kommer bli många brustna flickehjärtan <3.
 
Jag har varit borta på det nya gymmet både i lördagskväll och i går.
Hur roligt som helst att styrketräna nu när man fått genomgång på maskinerna.
Körde rätt hårt båda dagarna och har nu en skön träningsvärk.
Försökte springa bort den idag men blev bara matt. Så i morgon är det vila som gäller.
I dag har jag mailat min uppsägning till gymmet i stan och tagit beslutet att stanna i byn o träna.
Ska iofs träna lite i stan eftersom jag o mannen ska gå på Yogan där.
 
I morgon är det jobb igen. Ska bli spännande då lite av vårens textilnyheter trillat in i dag.
Älskar öppna kartonger med nyheter, är lite som julafton ;-)
 
Ha en fortsatt go kväll!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lollo.B

Hej vännen!!
I mon kör vi på det nya gymmet igen.
Hörs i mon
Kram

Svar: Ja, det gör vi Lollo!!Längtar!
Ringer dig när jag kommit hem ❤
Kram
jalkling.blogg.se

2013-01-15 @ 20:53:11
Postat av: Fanny

NU har jag också mailat min uppsägning i stan, så underbart!! Snart drar jag igång här nere också :)
Kram

Svar: Härligt!!Va där idag. Men uppenbart på fel tidpunkt för det var tjockt med folk...
Men det brukar lätta efter ett tag in på vårkanten ;-)
Då ses vi kanske på gymmet!
Kram
jalkling.blogg.se

2013-01-21 @ 22:20:26
URL: http://fannyochmarcus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0