Midsommar...

Midsommarafton firades här hemma med vännerna från Sturkö.
 
 
 
Vi invigde Altanen och även om det inte var mer än bord och stolar så blev det supermysigt!
Jag o Totte stack ut och plockade sommarbukett till bordet och satte upp mina största pelargoner så blev det lite mys.
 
 
 
Totte o Lasse fixade midsommarstången och med Bosse Larsson i högtalaren så dansade vi sedan runt, runt... 
Den som skämdes mest var Edwin ;-) 
 
 
 
Vi startade med smörgåstårta vid lunch, sedan var det dax för jordgubbstårta och sedan avslutades det med sill, nypotatis och grillat. 
 
 
 
Idag har vi tagit en lååång promenad jag o Dosan. Vi gick ut till mor & far, TomatRickard och sedan hem.
Det blev lite mer än 1 mil.
 
Nu är jag sliten och ska krypa ner och sova!
Fortsatt Trevlig Midsommar allihop!!

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0