Uppdatering...

Phuu... Vilken vecka!!
Måndagen var normal ända fram tills jag kom hem.
Då möttes jag i dörren av den lille sonen som berättar att han nyss kräkts.
Jaha, tänkte jag då.
Det är säker pga hans och storebrors bråk tidigare på dagen då han varit sååå arg att han slagit sönder toapappershållaren.
Men efter kvällsmaten så kom nästa kaskad och så fortsatte det sedan i 26 TJUGOSEX!!! timmar.
Resorb intogs och killen piggnade sakta men säkert till...
 
I går ringer mannen från jobbet och mådde dåligt.
Han lyckades ta sig hem med två stopp och sedan fick han inta ovanvåningen!
BLÄÄ...
Än så länge mår jag bra och hoppas verkligen att jag får fortsätta så!
 
Under tiden som de legat och kräkts så har jag fortsatt med vår ansökan till bygglov.
Ritningarna är inlämnade och godkända och i tisdags var de ute och kontrollmätte mina mätningar.
På eftermiddagen ringde de från byggnadskontoret och sa att jag mätt fel...
Vilket jag INTE ville gå med på så de skulle kolla en gång till.
De ringde tillbaka efter en timme och sa att något va fel.
I går va de ute igen och mätte en gång till och då fick jag reda på att det var felmätt av dem plus att de hade två mått på vår tomt i systemet.
Om jag inte hört något från dem i eftermiddags så skulle allt vara OK och vi kan invänta bygglovet. 
OCH ingen har ringt!!!
Tjoho!!
Nu ska det bli så kul att planera detaljer på bygget!!
 
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0