Nu är vi på gång...

Äntligen!!
I går innan jag körde till jobbet så kom grävarna!
 
 
Nu är bygglovet ok, och även grävningen gjord.
 
 
 
 
Inte är det något vackert att se just nu men förhoppningsvis blir det det när det är klart!
Whii... Tänk att vi ÄNTLIGEN är på gång!!
 
Ser ni på sista bilden att den snälle grävaren även hjälpte mig med mitt tilltänkta trädgårdsland!!
Nu kan jag äntligen lägga ut min matta som jag köpt, placera ut mina pallkragar, lägga singel runt och börja odla!
 
Undrar om jag någon gång lär mig att göra ETT projekt i taget!??
 
Nu väntar vi på snickarna som kommer nästa vecka och då blir det jobb för oss också med målning och hämta material.
En altandörr är beställd från samma snickeri som vi köpt alla fönsterna från tidigare. Den väntas vara klar om ca 5 veckor. 
 
Ha en fortsatt underbar vårkväll!!
 
 
Uppdatering kommer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0