Höstlov...

Det blev en mysig dag!
Mamma följde med oss till Väla och shoppade idag.
Nja, hon följde med, men shoppa gjorde hon INTE!!
Elle fick börja...
Vinterskor, vinterjacka, jeans, t-shirts och en tröja... 
Sen var han uttråkad!!!
Joel hittade också några tröjor.

Själv hittade jag ett par UNDERBARA byxor (som jag INTE köpte)
 
Blev LITE stressad av pojkarna när jag skulle prova ut vilken storlek så jag gav upp... SUCK!!
MEN en tröja blev det!
Den är mycket finare i verkligheten än på bild.
 
 
Ja, ja... det var inte riktigt min (shopping)dag idag MEN på måndag så hoppas jag på bättre tur.
För då ska jag ha en heldag på stan med en kär vän!
MÅSTE ju ha något kul att ha på mig till nästa helg då det är dax för vår årliga CYKELFEST!!
 
Ikväll har vi satt ihop kuverten till cykelfesten och planerat det sista.
Hoppas på en kanonfest i år igen!
 
Nu är det dax att krypa ner och sova så att jag orkar jobba i morgon igen.

Natti, natti!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Wow vilka snygga byxor helt i min smak.
Tröjan var oxå snygg.
Längtar till måndag ♥♥♥

2013-10-30 @ 10:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0