Gårdsbutik...

Vi har en tomatodlare inte långt ifrån oss!

Där kan man handla tomater nyplockade från växthuset.
Han har många spännande sorter bla. "Tigertomat" och "Black beauty" som min kära faster tipsade mig om tidigare i våras. 
För det första så känns det mysigt att kunna gå och plocka bland alla olika sorter.
För det andra så är det mer än halva priset jämfört med att köpa samma tomater i butik.
Jag kan varmt rekommendera Björkhemstomater i Sörby!!!


En skål som den här åt vi upp till kvällsmaten, mums!!!


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Härligt att kunna handla från lokala odlare. Det känns ofta roligare och känns bättre för samvetet!

2008-06-10 @ 23:16:45
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0