Shopping...

Idag är jag ledig och har precis kört upp den lille till skolan.
Han skulle på utflykt idag och med sig skulle han ha matsäck x 2...
Hm... inte lätt när man har ett barn som inte tycker om det och inte det...
Det fick bli köttbullemacka med rödbetssallad, risifrutti, banan och lite kakor.
(undra vilket som äts upp först?)

Den största är också på utflykt idag (mannen). Han skulle till Österlen.
Han lovade att köpa med något gott hem från musteriet i Kivik.

Själv ska jag tvinga mig in till stan nu när de öppnar för att försöka hitta mig
en BIKINI...hu, bara ordet får mig att rysa!
Tanken på att ställa mig i en provhytt med min vinterbleka, lite för svullna kropp
får mig att tveka. (och det har jag nu gjort hela våren).
Men i eftermiddag har jag lovat att gå till badet med pojkarna så om jag inte ska
behöva sitta i shorts och t-shirt så är det bara till att packa sig iväg...

Ha en underbar dag i det underbara vädret i detta underbara land!!!

Kommentarer
Postat av: Agneta

OK, nu är jag med. Du behöver inte vara ett dugg orolig. Jag skall inte fortsätta, Det var bara en liten blinkning till er invigda, som uppenbarligen uppfattades. Kul.
Vi kanske ses på Frillis idag. Det är min sista lediga vardag på evigheter så jag har lovat E att åka dit efter dagis. Typ vid 14-tiden. Kram
Agneta

2008-06-03 @ 08:47:59
URL: http://gladjebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0