Ledig dag i dag...

Phu... idag är jag ledig, klockan är 08.30 och jag ligger kvar i sängen och lyssnar på spotify och funderar på vilket projekt jag ska ta tag i.
Finns en del att välja på!

¤ Toan som vi började på våren 08 saknar fortfarande dörrhandtag, dörrfoder och en lucka.
¤ Hallen som vi också började på våren 08 har inget tak, ingen panel på väggarna, trappan upp och trappräcket skall slipas och målas.
¤ Stora rummet uppe är taket klart men väggarna skall också målas....

Nej, jag tror jag ligger kvar här och läser ut min tokbra bok skriven av Johan Theorin (Skumtimmen).
Är nog inte helt fel att försöka koppla av lite. Nästa vecka är hysterisk!!!
Med tömning av den gamla butiken, utförsäljning, Formex och färdigställning av den nya butiken...
Får ta Formex som "avkoppling" (he, he, he...visst!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0