Sjukstuga...

Här hemma ligger alla tre pojkarna i feber, frossa och snuva...
                
                       

Åhh... vad jag har det lugnt o skönt...eller??
Veden är inhämtad, maten är inhandlad, hunden är rastad,
godis framdukat, hockeyn påslagen...
Sååå NU, har jag det rätt gott!!!

Hoppas bara att jag slipper snuvan!!!
Vill verkligen inte åka till Formex med feber.

Det nya året har börjat bra annars!
Var i lördags hos våra vänner i Svedala.
Blev bjudna på go mad o dryck...
Fick prova på deras Wii Fit... ha, ha, ha vad det var roligt!!!

Om jag nu inte hade varit en sån blygsam lyxhustru så
hade jag kunnat tänka mig att önska mig ett sådant spel till min
födelsedag... men nu måste jag nog lugna ner mig!!!
Är rätt nöjd med sakerna jag "klickade" hem i fredags...he he he...
Men det hade varit roligt...

Med det nya året så började jag o Totte ett sundare liv...
Totte var med de två första dagarna, sen fick han ont i...
(hm..va det benhinnorna?)
Och nu är han då också förkyld...
Men själv har jag "pinnat" på, 6-8 km varje dag!!
Har inte varit så flitig sen innan Turkiet resan!
Så ett Wii Fit hade ju varit ett roligt kompelment, he, he, he
(det där skrev jag aldrig...)

I morgon ska jag jobba för första gången på evigheter känns det som.
Har bara jobbat två dagar sen den 22 dec...
Det ska bli kul! Älskar verkligen mitt jobb!!
Hoppas bara att huvudvärken släpper.

Ha en fortsatt underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Hej vännen!

Ja, en karl som är förkyld är absolut något av det värsta man kan drabbas av. Och så har du tre av den arten hemma! Jag förstår om jobbet hägrar bakom hörnet :-)

Måste berömma dig för din flitighet. Själv har jag hyrt sonen som då och då skakar stegräknaren för att den ialla fall ska komma upp i 3000 steg per dygn...

Hoppas som du att förkylningen inte drabbar dig. Fast å andra sidan låter Formex som något man skulle orka med om man så fått 40 graders feber och utslag över hela kroppen!

Ha det så bra - vi ses i cyberrymden!

2009-01-06 @ 12:44:43
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: joly

Jag fick ett Wii Fit i julklapp så här tränas det varje dag nu. Det är galet roligt! ;D

2009-01-06 @ 13:07:16
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0