Vi klarade det...

Vi öppnade kl. 10.00 som det var sagt!

Många nyfikna kunder kom och det verkade som alla var lika nöjda som vi själva (utom de som gick fel och skulle till Coop Bygg) med den nya butiken.

I går tapetserade vi, la ut mattor, hängde lampor och pyntade till klockan var 22.00...

TACK än en gång vill jag säga till både Personal, släktingar, vänner och bekanta som ställt upp och hjälpt till in i det sista!

Har inte hunnit ta några bilder i butiken men innan jag körde hem i kväll fotade jag tapeten i entrén som jag o Malin satte upp i går eftermiddags.
Ingen superbild då jag tog den genom glaset på dörren men jag tror att ni ser hur fin den är ändå.
Endast 6 våder och så stor skillnad!




Det är verkligen en härlig känsla att få vara med o bygga upp något så här!

I morgon och på lördag är jag ledig och ska umgås med min familj!
Pojkarna vill till Malmö i morgon efm och busa på Stapelbäddsparken...
Själv skulle jag vilja låsa in mig o mina och bara vara, äta gott och mysa.
Vi får väl se vad det blir.

Tills dess - Ha det underbart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0