Då var man tillbaka i byn igen efter en so...

img_1247 (MMS)

Då var man tillbaka i byn igen efter en som vanligt underbar Formex mässa.  Åkte upp till Stockholm i onsdags morse och åkte runt till leverantörerna inne i stan.  I går och idag har det varit Älvsjö som gällt.  Sååå... Mycket fint inhandlat och så mycket inspiration.  Har hittat en hel del nya leverantörer speciellt två som jag blev väldigt glad o nöjd över.  Nu är det planering för ombyggnad av min avdelning som står på schemat.  Jag har sagt det förut men jag säger det igen - JAG ÄLSKAR MITT JOBB!!! Nu måste jag försöka sova för i morgon ska jag jobba och på kvällen blir det nog lite festival med en vän från längesen. Ska bli superkul att träffas och ha kul. Hoppas bara att jag orkar, har inte blivit många timmar sömn de sista nätterna ;-) Blir lätt så när man delar rum med M och man ligger o traggar långt ut på småtimmarna.  Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0