I går hade jag o J den stora sonen kvalité...

img_6881 (MMS)

I går hade jag o J den stora sonen kvalitétstid.  E den mindre var på fotbollsskola och mannen jobba.  Vi åkte in till Kristianstad och inhandlade ny outfit inför skolstarten. Han hittade mycket fint och var supernöjd när vi åkte hem.  Vi gick ut o åt och innan vi körde hemåt så köpte vi vars en bakelse. J älskar bakelser!! När vi kom hem stack han iväg o körde skateboard och jag tog lillebror och åkte åt andra hållet för att införskaffa nya fotbollsskor.  När vi var klara där tog jag en tur in till färgaffären och insöp lite inspiration i form av tapeter. Suck, vad det finns mycket snyggt! Idag blir det jobb igen och jag ska då beställa nya tapeter till butiken för nu ska det fixas inför hösten! Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0