Då jag har semester, vädret är på min ...

Då jag har semester, vädret är på min sida och jag de senaste dagarna haft en målarpensel i den ena handen har det varit svårt att uppdatera här... Igår var vi i Småland på släktträff hos svärföräldrarna. Vi åt smörgåstårta och umgicks. Mycket trevligt. Vädret visade sig från sin allra bästa sida. Det var årets varmaste dag. Vi firade även lilla Maja som fyllt 1 år. Hon fick en dockvagn av oss ( en rosa ) så nu kan hon ut o köra. Hon har blivit så stor sen vi träffades sist. Hon går och har lärt sig massor med ord. Lilla söta Maja. I dag blir det att fortsätta med målandet. Hoppas på att första strykningen runt om hela huset skall vara klart i morgon kväll. Totte har redan varit på G i en timme nu så jag får väl bege mig ut nu. Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vädret kan man inte klaga på...Fast idag är de väldigt klibbigt ute...

2010-07-04 @ 20:22:14
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0