Sista semesterdagen...

Jaha, det var så här det kändes att ha sex veckor semester, suck!
Idag är min sista semesterdag.
Jag har haft en helt underbar semester med husvagnsköp, ommålning av vårt hus (nästan klart), husvagnssemester, shopping, sol o bad, Tivolirock och träffat många av våra vänner.
Dessutom har jag haft den varmaste och soligaste semestern jag kan minnas!

Det ska bli helt ok att komma tillbaka!

I går fick vi äran att passa våra vänners flickor.
L är 2,5 år och S är 2 månader.
Vi var o matade ankorna vid sjön, på lekplatsen, hoppade studsmatta, åt vinbär, tittade på film och blåste såpbubblor.






En supermysig dag!

Lillasyster S sov hela dagen så hon var hur enkel som helst att passa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0