Föreläsning...

I går var jag på föreläsning.
Det var Kostdoktorn, Andreas Eenfeldt som var i Hässleholm och berättade om LCHF.
Mycket intressant föreläsning!
Den varade i 2,5 timme men det var verkligen inga problem att hänga med!
En mycket bra föreläsare som är väldigt behaglig att lyssna på.

Jag köpte även hans bok:


Jag vet inte om jag köper ALLT men mycket är väldigt självklart och sunt.
Varför äter vi socker??
Ska fördjupa mig lite mer i det och se vad jag tycker sen.

Helgen som gick tillbringades hos min bror och i lördags hos mannens syster med familj.
Lilla Maja har blivit såå... stor och duktig! Hon pratar och springer omkring.
Jag fotograferade en hel del i helgen men har inte hunnit lägga in bilderna än...
Får se om jag hinner i helgen.
Nu ska jag hoppa i säng så att jag orkar med morgondagens arbete.

Ha det gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0