Tips...

Jag gillar mina Converse på alla sätt utom ett...
De är INTE sköna att gå i!!
MEN!! Nu har jag ett supertips till all er som har samma problem som jag.


De här sulorna  blev jag tipsad om (köpte jag) när jag var i skoaffären.
Oj, vilken skillnad! En helt annan sko, tror t.o.m. att jag skulle kunna gå en hel dag på jobbet utan att få ont.
Tror att jag testar i morgon!
Jag hittade mina på Euro Sko (Bra skor) i Hässleholm.

I dag mår jag mycket bättre!
Har varit fruktansvärt RASTLÖS i eftermiddag!
Så i morgon blir det att ta sig till jobbet och göra av med lite energi!
Sovrummet är superstädat!
Har vänt på madrasserna, tvättat sängkläderna, vädrat rum, täcke o kuddar så nu hoppas jag att ALLA baciller är borta!!
Ska bli så kul o komma tillbaka till jobbet i morgon för det bara väller in höstnyheter nu.
Ska försöka packa upp alla Cult´s nya saker och så har även Sia kommit.
Butiken skall fräschas upp inför hösten med nya tapeter och miljöer.
BARA ÄLSKAR MITT JOBB!!!
Och mina kollegor!
Så i morgon vet ni kära arbetskamrater som läser, då kommer jag studsande fram i mina Converse med supersulor!!

God natt på er ALLA där ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0