Ledig helg...

Den här helgen har jag varit ledig.
Det har varit en lugn och skön helg med en del shopping...

Både igår och idag har jag varit med min mor och shoppat kläder (i samma butik båda dagarna).
Vi har en liten supermysig butik här ute på landet.
Det finns både kläder (Noa Noa, Cream), nallar och en del inredning.
Platsen butiken ligger på är Hälleberga.





Kan varmt rekommendera er att åka dit om ni har vägarna förbi!
En del vårnyheter har kommit in och mer är på väg...
Jag föll handlöst redan i går när jag kom in och såg en ny klänning från Cream.
Höll ihop och åkte hem utan den i går men... Idag fick den följa med hem.

Jag tog den på mig när jag kom hem för att visa mannen och pojkarna.
Sedan ställde jag mig framför golvspegeln i sovrummet för att försöka ta en bild så att även ni skulle få sen den.
Då kom den lille sonen in...
-Meen, mamma! Vad håller du på med?
-Du beter dig som en fjortis!
Ha, ha, ha...
Men, men. Här kommer några bilder ialla fall.



Visar även min julklapp från mannen i bakgrunden... Den VITA dammsugaren ;-)



Jag köpte även halsbandet (blomman som sitter på snoddarna) och scarfsen.
Klänningen är superfin till mina trekvarts jeans eller ljunglila leggings.

I morgon är det måndag igen och fler trädgårdsmöbler skall in i butiken.
På tisdag ska jag till Landskrona och köpa in Sia jul. Känns så där!
Jag vill INTE ha julstämning utan vår och värme! Men det är så det är...

Önskar Er en fortsatt trevlig söndagskväll!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0