Ååå... där va det slut...

Tio dagars arbete i ett svep är nu gjorda!
Så nu har jag helg!
Hoppas hinna med MASSOR.
Har en hel del inplanerat men ska förhoppningsvis även hinna koppla av.

Har fått in MÄNGDER med nya varor till butiken och som vanligt är det svårt att låta bli att handla...
Har länge varit trött på våra lampor i sovrummet.
Och när jag nu hängt upp gardinerna som skulle hängt i köket där så blev det ännu mer att jag ville ha NYA.
De här skärmarna hittade jag på mässan.
Och jag ÄR nöjd!



Tycker att de är superfina.

Under veckan har vi börjat göra höstfint i butiken.
Jag har lagt mycket tid på textilavdelningen där det kommit in mycket nytt.
Skulle nog kunna stryka gardiner med förbundna ögon efter dessa dagarna!
Klickade några suddiga bilder med mobilen.


I morgon ska jag försöka hinna göra lite höstfint här hemma.
Lite nya blommor i krukorna ute behövs verkligen!

Ha en fortsatt härlig torsdagskväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0