Snart ska julen ut...

Himmel vad tiden går fort!
Plötsligt är julen ÖVER...


Nu gäller planering inför nyår.
Vi ska vara här hemma och några av våra vänner kommer hit.
Vad ska man äta & dricka?
Har lite ideèr men det måste vara smidigt också då vi ska tillbringa tid på jobbet med att hjälpa grannbutiken med deras raketförsäljning...


Har en tanke på hur jag vill duka men jag måste kolla om jag har material till det...
Blir det bra lovar jag ta en bild o visa er ;-)
Nu är jag supertrött. Känns som om jag har någonting på gång, inte omöjligt att man drabbas av förkyldning då både mannen, Elias, och flera andra under julen varit förkylda.
Håller tummarna för att jag ska klara mig utan!

Ha en fortsatt bra kväll!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0