Allt som det ska igen...

Onsdag, och för första gången på väldigt länge är ALLA hemma samtidigt. Mannen o den lille sonen kom hem från England i eftermiddags och Twix från mormor o morfar i kväll. Skönt när allt är som vanligt.
I morgon är jag ledig. Har inte någonting planerat för en gång skull!!
Kanske att jag ska fortsätta där jag slutade i söndags... Planterade blommor i den andra rabatten, grävde kanter, rensade singeln.
Börjar bli riktigt fint men än är det en del kvar. Ska gräva ner kantstenar runt rabatterna, gräva ytterligare en rabatt där jag ska ha stockrosor och fortsätta att rensa i singeln.
Vi får se vad jag känner för i morgon och hur vädret är.
Tycker att det ska bli superspännande att se till våren/sommaren vad det blir av mina planteringar.
Tänk om alla blommorna som jag fått av mormor dör?!
Hade inte varit kul!...
Nu ska jag krypa upp i min fåtölj o titta lite på tv.
Ha en fortsatt go onsdagskväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0