Bara hälften kvar...

I morse drog mannen o yngsta sonen till England för att njuta av det bästa de vet - fotboll.
De ska starta i London några dagar innan de drar vidare till Bolton.
Bolton är ju DERAS lag.
Jag o Joel är idag bjudna på middag hos min mormor o morfar. Där ska vi gräva och ta hem lite blommor.
Jag har gjort två nya rabatter.
I den ena har jag fullt med Höstanemoner. Och i den andra kommer det att bli lite blandat.
Vi får se hur länge jag tycker att det är kul.
Jag har grävt rabatterna på samma ställen som det var rabatter när vi köpte huset för tolv år sedan. Då var pojkarna små och vi orkade absolut inte med att luka och fixa.
Som sagt vi får se om ett år hur det ser ut.
Nu ska jag sätta fart så att vi inte kommer försent till middagen!

Ha en underbar lördag!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Helena

Så fint du har fixat! Rosa eller vita höstanemoner? Jag gillar också de blommorna. De blommar länge och lägger sig inte heller när det blåser. Bra val! Kram!

2012-09-30 @ 10:48:45
Postat av: Peppe

Tack Helena!
Jag kommer ALDRIG få lika fina rabatter som NI men jag ska försöka få det att växa lite mer än ogräs.
Anemonerna är rosa.
Har fått massor av växter av mormor som jag hoppas att kunna hålla i liv.
Vi ses snart!!
Kram ❤

2012-10-03 @ 20:54:10
URL: http://jalkling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0