Den är min, den är min...

ÄNTLIGEN!!
 
Har tittat på dem så länge!! - Ljusstakarna från Paradisverkstaden.
 
Och idag efter att jag varit hos Dr så körde jag in och "unnade" mig EN till att börja med ;-)
Den står i fönstret i tv-rummet och mannen ligger just nu där inne och tittar på fotboll och än så länge har han INTE sett den... 
 
Typiskt män!!
 
Kan i och för sig vara ganska skönt om det dröjer innan han ser den för då slipper jag diskussionerna om vad den kostade...
 
Har inte tagit någon bild på "min" men det är den bakre i bild från mässan.
Den andra kanske jag åker till Öland och köper på plats i sommar eller på skördeveckan vi får se om jag kan hålla mig så länge...
 
 
I dag har jag hållt mig ifrån träning...
Har en grym träningsvärk efter Tabatan med min vän J igår...
45 st i April va det och nu återstår 39!
Ha en fortsatt underbar onsdagskväll!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0