Vart tar tiden vägen...

Tiden bara rusar iväg!
Det är två veckor sedan jag bloggade sist!
I bland känns det kul och i bland känner man inte alls för det, så är det ju.
Vad har hänt sen sist?
 
  • Vi har hunnit avtacka en kollega med bowling och mat.
  • Har haft två av tre kusinbarn övernattandes här, MYS!
  • Shoppat nya träningskläder.
  • Varit i Göteborg (med jobbet) och därifrån kört hem pappas nya bil.
  • Varit i Ullared en dagstur med mamma.
  • Jobbat
  • Tränat.
  • Och BÄST av ALLT!!!
    Store sonen har kommit in på linjen han sökte som första val!! 
    Så lycklig han är!!
    GRATTIS ÄLSKADE JOEL<3
I morgon är jag ledig men har ändå lite på schemat!
Frisörbesök, utvecklingssamtal med Joel och TVÄTTA.
Ska se om jag hinner plantera om mina små godingar (pelargoner) som jag plockat upp från källaren!
De är redan gröna och fina men behöver nog lite ny frisk jord.
 
Nej, nu är jag bustrött och ska krypa ner under täcket så jag är pigg i morgon!
Ha en fortsatt skön kväll!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0