Lite nytt...

Jag tog hem en svart gunghäst från Affari som jag bara älskade och tyckte att vi skulle ha i stora hallen.
 
 
Men det tyckte INTE mannen, suck!
I stället fick det bli lite rost o gammalt.
 
 
(Fel färg på ljusen men nya är på väg!)
 
 
I kväll är mannen och Elle på Vallåsen och åker skidor.
Joel är hemma med kompisar och jag bara myser.
Skulle slutat kl 13 idag men pga sjukdom hos personalen så fick jag hoppa in en tur i kväll.
Men lite mys har det ändå blivit. 
Vi åt lunch tillsammans hela familjen på Wokhouse i stan. Supergod Buffé med sushi och massor av annat gott.
I morgon är jag ledig och har inget på schemat än.
Skulle behöva sanera huset efter en tid med mycket arbete men hur kul är det...
Får se vilket humör jag är på i morgon.
Träna ska jag göra ialla fall. 
I dag fick det bli vila för jag lämnade blod i morse för första gången sen jag var sjuk i somras.
Mitt blodvärde var mer än bra, 149!!!
Oj, så högt har det ALDRIG varit.
Järntabletterna har gjort nytta!
 
I går kväll var jag på Yoga för första gången i mitt liv. 
Va inte som jag tänkt mig...
Skönt och säkert nyttigt men jag trodde att det skulle vara mer "träning" (som Bodybalance).
Men, jag ska ge det en chans.
Har två gånger kvar som jag är anmäld till sen får jag se om jag fortsätter.
 
Nästa helg blir det Ängelholm hela helgen. 
Då ska vi inspiratörer (se förra inlägget) "drillas" från morgon till kväll.
Ska bli sååå roligt att hålla i pass!!
Det är något jag funderat på länge men inte riktigt vågat, men nu är det för sent att ångra sig ;-) (Tur för det vill jag ju inte)
 
Nu ska jag skifta i tvättmaskinen och sedan krypa upp i fåtöljen och mysa lite.
Ha en fortsatt go kväll!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0