Sista lovdagen...

Det är söndagskväll och alla sover utom jag.
Jag har försökt plugga in mina pass som jag ska hålla men det går så där...
Men skam den som ger sig!!
Mannen har lovat att han ska vara första försökskanin.

I torsdags på min lediga dag åkte vi hela familjen till Vallåsen och åkte skidor på kvällsåkningen.
Så mysigt!! När vi kom dit sken solen och det var hur härligt väder som helst.
Med några störtlopp av Elias och en borttappad IPhone av Joel åkte vi trötta hem vid 21.30 tiden och sov sedan som slagna hjältar.
Tänk vad friskluft gör!!

Fredagen ägnades i kupolen i Hässleholm där Elias spelade Sportlovscupen med eleverna från 6:e klass från hans skola.
Superduktiga va de och kom TREA!!
När vi kom hem därifrån städade vi och gjorde fint här hemma för senare kom några kompisar till Elias på "förfest".
Och sedan skjutsade jag in dem till disko i Kristianstad.
Här stannade dock inte min son värst länge (1 tim) då han tyckte att de spelade för högt och så va det för sent... Sötlök <3
Så vid 21.30 hämtade jag hem honom och en kompis igen.

I går jobbade jag och på kvällen tittades det på Mello...
Inte min grej men jag har ju lite pyssel som jag roar mig med under tiden (visar när det är klart).

I dag har det varit jobb och sedan har jag suttit vid datorn hela kvällen. Betalt räkningar, skickat iväg mail ang vårt bygge och försökt plugga mina pass.

I morgon är det måndag igen och en ny SPÄNNANDE vecka!
Händer massor denna veckan!
Yoga, byggmöte, utbildning, träning och mycket annat!

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0