10 januari 2013...

Gårdagens inventering gick bra!
Alla låg i och slet och räknade. Superduktiga kollegor!
Trodde aldrig att det skulle gå så snabbt och smidigt när vi faktiskt var fyra man mindre som räknade i år men som sagt det gick kalas!
 
Det var en sliten Petra som efter kvällsmaten (köpepizza) inte gjorde många knop.
Grabbarna tjatade att de ville att jag skulle klippa dem... jag ville INTE men gjorde det ändå!
Tjopp!! Pratar vi INTE mer om det!!
 
I dag har jag jobbat och allt börjar bli som vanligt igen efter jippo, rea, inventering, födelsedag och alla helgerna.
Nästa vecka är det Formex i Stockholm och det ska bli kul!!
Alltid roligt att se vilka trender, färger och stilar som kommer.
Lovar dela med mig när jag varit där ;-)
 
Måste bara visa en bild på min amaryllis som jag köpte innan jul. 
Den blommar för fullt och är så vacker!
  
 
Nu är jag trött och ska krypa ner och sova.
Har faktiskt varit en runda på det nya gymmet i kväll igen och "dratt" i maskinerna. 
Måste ju ligga i och testa innan jag bestämmer mig för vilket gym jag ska fortsätta på.
 
Ha en fortsatt bra torsdagskväll!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0