Fortfarande semester...

Måndag och sista semesterveckan är påbörjad.
Inte för Totte, för han började jobba idag...

Sedan jag skrev sist har vi njutit av knappt fyra underbara, soliga dagar i husvagnen i Hällevik.
Mor o far kom ut på lördagen och alla grabbarna gick och tittade på när Mjällby mötte Växjö.
Vi badade, solade, grillade och njöt.
 
Vi kom hem därifrån förra måndagen och då stack vi direkt in till mitt jobb för att hämta hem vår soffa m.m. till altanen.
Sedan monterade vi, flyttade upp blommor och puffade kuddar.
För att dagen efter hålla kalas för vår stora grabb som fyllde 16 år!!!
Helt otroligt!! 
Tänk att jag har en så stor pojk...
Som har kommit in på gymnasielinjen han ville och dessutom fixat sommarjobb.
Min duktiga "Bollen Talson" <3
 
I lördags var vi på Tivolirock i Kristianstad och jag TACKAR Johnossi för sitt underbara uppträdande!
Vädret var kanon och vinet gott. Detta fick jag sota för igår...
Jag fick INGENTING gjort. Låg i soffan på altanen hela dagen.
Mannen o pojkarna var i Hällevik och tittade på Mjällby men jag bara sov...
 
Idag har jag tagit igen lite ;-)
Började med 5km löpning.
Sedan fyllde jag upp den sista biten av mitt trädgårdsland och la en provisorisk stenkant så att jag kunde lägga på den sista singeln.
När detta var klart, sådde jag ny sallad, la ut ny jord till Höstanemonerna, klippte jasminen, rensade den fullständigt igenväxta lavendeln, och vattnade sedan alla blommor.
 
 
 
 
Snart kommer den stora grabben hem och jag ska gå och sova.
 
Ha en fortsatt go måndagsnatt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0