Dag 3

I dag har jag haft en kul dag på jobbet!
 
Och när jag kom hem så såg det ut så här
 
 
 
Gick en runda i trädgården och njöt av våren och all grönska!
Det har verkligen exploderat överallt!!
 
 
Tog även en bild på min stenkant som jag satte igår...
 
 
Inte mycket man ser av den men här fick jag med lavendelkanten också som nästan är klar.
Det är bara de stackarna längst fram i bild som också ska få lite ny jord och uppfräschning.
 
I morgon är det dax för mig o mannen att springa Göteborsvarvet.
Tyvärr är jag INTE i form för det men mitt mål är att ta mig runt.
Blir säkert en rolig upplevelse ändå!
 
Nu är det dax för mig att krypa ner o nana!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0