I morgon startar det...

I morgon kommer bygget att dra i gång!
Lecablocken till grunden ska på plats.
Själv kommer jag att vara på jobbet och det kommer bli så kul att komma hem och se att det är på G!
Kommer lägga upp bilder och uppdatera här hela tiden.
I går körde jag o mannen runt, runt i byn för att ta beslut om vilket mått vi ska ha på "spjälorna" i staketet...
 
Sen satt jag o googlade staket. Oj, så många fina jag hittade!!
Här är några jag gillade
 
 
 
 
 
 
Så många beslut att ta...
Hoppas att vi tar rätt hela tiden! 
Nu ska jag krypa ner och försöka sova en lååång och god natt så jag är pigg i huvudet i morgon!
Ha en fortsatt underbar kväll!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0