Söndag...

I går sprang jag och mannen Göteborgsvarvet!
Hur gick det...
Jo, jag tog mig runt!!
Jag hade inga förväntningar eller mål då jag aldrig sprungit längre än en mil (förra året).
Men som sagt jag tog mig runt på en tid 2.30.30 och känner mig ganska nöjd med det. Kunde kanske hoppat över toabesöket vid 17 km och gått mindre på Avenyn.
När jag kom över mållinjen va jag helt förvirrad och gick vilse... Men med en hisklig smärta i benen och en konstig illamående känsla så tog jag mig hem med ett leende på läpparna. Och efter lite salt och Resorb så mådde jag mycket bättre.
 
 
Idag har vi varit i Moheda och firat pojkarnas Kusiner som fyller år i morgon och om ca 2 v.
Där fick vi som vanligt supergod mat, dessert och fika!
Tack för en supertrevlig eftermiddag!!
 
 
Söta som små praliner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0