Paus...

Och jag som trodde att jag skulle ha hur mycket tid som helst på semestern till att blogga...
Nej, det får bli skärpning när jag börjar jobba igen!
Har varit en vecka med pojkarna, min Bästa Lotta och hennes två goa grabbar på Öland i stuga.
Tyvärr var inte vädret det bästa men vi promenerade, var i Borgholm och gick i butiker, åt glass och bara myste.
När jag sedan kom hem blev jag sjuk...
Nu är jag på väg tillbaka till friskheter (tror jag) och då får jag förhoppningsvis tillbaka orken.
Någon renovering som jag planerade att färdigställa har det inte blivit men semestern är ju inte slut än...
Smygen i sovrumsfönstret är ju faktiskt på plats och grundade, så snart, snart slipper jag gatlyktorna i ögonen när jag skall somna och solen när jag vaknar.
Nu skall jag bege mig in till staden för att göra mig fin i håret, åh.. vad det skall bli skönt!
Fortsatt trevlig sommar.
Jag kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0