Oj vad jag hann...

Igår var jag flitig!!
Jag hade en "ledig" dag och jag hann i stort sett hur mycket som helst!
Jag började dagen med att åka in till djursjukhuset och vaccinera Twix (hunden).
När jag kom hem satt jag en stund o gjorde några skyltar till jobbet...(hm, svårt att slita mig)!
Sedan gick jag upp på Joels rum o maskerade på väggen över sideboardet,
förseglade tejpen och medan jag väntade på att det skulle torka
så gick jag ner en våning och började måla golvfoderna till vårt sovrum.

image113

Jag städade av golven, tvätta ett par maskiner tvätt, grundade toppskivan till vår sänggavel,
och målade Joels ruta svart två lager.

image114

En detalj till klar på Joels rum!
Nu är det hyllorna och gardinerna kvar sedan ska ni få se
ett färdigt resultat.

När kvällen kom begav sig mannen på personalfest, Joel på disco
och jag sjönk ner i soffan med lilleman och tittade på Idol,
hur mysigt som helst.

Idag har jag jobbat och varit ute en runda hos våra vänner som håller på att bygga nytt kök.
De har kommit en bra bit på väg.
Golvet, taket, gips på väggarna och stommarna är på plats, börjar likna något!

Nu ska jag gå o nana för i morgon bitti spelar Joel hockeymatch
och för en gång skull hinner jag dit o titta innan jag börjar jobba.

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad bar det verkar bli på Joels rum...Har lagt in bilder på stolarna nu...Blir det bra hos Elle och Yum? Kram!

2007-11-18 @ 15:41:26
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0